Záruční plány UCare
|
BasicVERZE
|
PlusVERZE
|
PlatinumVERZE
|
---|---|---|---|
Prodloužená záruka až na 3 roky |
|||
Bezplatná oprava v rámci prodloužené záruky |
|||
Mezinárodní záruka (1 rok) |
|||
Záruka na náhodné poškození |
|||
25% poplatků za opravu (za incident) v rámci záruky na náhodné poškození. Vztahují se podmínky záruky* |
|||
Poškození rozlitím kapaliny |
|||
Protipožární ochrana |
Zařízení bylo opraveno v neautorizovaných servisních střediscích neschválených UBUY.
Škoda vznikla v důsledku úmyslného rozbití.
Vícenásobná podezřelá poškození na stejných nebo různých stranách produktu.
Ohnutí nebo promáčknutí na těle zařízení nebo jiné povrchové poškození.
Vícenásobná nebo kombinovaná poškození, jako např. rozbití a polití kapalinou zároveň a úplné ponoření do kapaliny.
Poruchy způsobené nesprávným použitím, úmyslnou nedbalostí, chybným nastavením, chybnou montáží a použitím nevhodného příslušenství.
Sériová čísla byla změněna, bylo s nimi manipulováno nebo byla zcela či částečně odstraněna, nebo byl odstraněn štítek.
Příslušenství k produktu.
Běžná údržba a čištění.
Poškození dat/zařízení/softwaru v důsledku virové infekce apod.
Nezajištění spotřebičů před napadením škůdci a hlodavci atd.
Na spotřební díly, jako např. filtry v čističce vody nebo kuchyňském komínu, které mají určitou životnost a následně mají být zákazníkem vyměněny, se záruka nevztahuje.
Poštovné a celní poplatky v případě, že vám bude zasláno náhradní zboží.
Jakékoli poškození způsobené neschválenými úpravami specifikací výrobce, včetně nedodržení pokynů výrobce.
Záruka není přenosná.
Záruka se nevztahuje na obnovu dat žádného produktu, u kterého lze ukládat data přímo v zařízení.
UBUY může zrušit záruku na určitou položku a refundovat částku za záruku, pokud se domnívá, že tato položka podmínky záruky nesplňuje.
V případě závady nebo poškození výrobku musí zákazník odnést výrobek do servisního střediska výrobce nebo autorizovaného servisního střediska s originálem nákupní faktury za výrobek. V případě, že si servisní středisko za opravu bude účtovat, měl by zákazník zaslat autorizovanou fakturu na stejnou částku UBUY, která mu ji proplatí, a to na základě žádosti o reklamaci, kterou může podat prostřednictvím svého účtu
V případě poškozených dílů by měl zákazník kontaktovat společnost UBUY, která mu zašle náhradní díly v případě, že budou dostupné, a zákazník bude muset zaplatit poštovné a clo. Pokud náhradní díly k dispozici nebudou, může si je zákazník zajistit po vlastní ose a UBUY mu je proplatí (doprava + clo nebudou uhrazeny)
V případě, že produkt není vůbec provozuschopný a nelze jej opravit, zajistí UBUY zákazníkovi náhradu (po uplatnění odpisu*) a zákazníci budou muset uhradit přepravní a celní poplatky. Pokud nebude náhradní produkt dostupný, vrátí UBUY zákazníkovi peníze ve výši produktu (po uplatnění odpisu*)
V případě reklamace z důvodu požáru je třeba autorizovanému servisnímu středisku nebo UBUY předložit následující dokumenty:
- Zařízení musí být předáno UBUY v jakémkoliv stavu.
- Škody budou hrazeny pouze v případě vnějšího náhodného požáru.
- Kopie nákupní faktury vystavené na jméno zákazníka. Kopie průkazu totožnosti zákazníka.
- Řádně podepsaná a orazítkovaná kopie protokolu zasahujících hasičů.
Odpisy budou uplatňovány na roční bázi v následující výši
- 1. rok – 10% hodnoty produktu
- 2. rok – 20% hodnoty produktu
- 3. rok – 30% hodnoty produktu